Elke bestelling boven € 75,- wordt zonder kosten naar u verzonden. Bij bestellingen tot € 75,- brengt Het Elfenbos verzend- en administratiekosten in rekening a € 5,95. Het minimale bestelbedrag is € 10,-. Voor alle verzendingen naar België bedragen de verzendkosten € 7,50 ongeacht de grootte van uw bestelling. Het Elfenbos verstuurt via post.nl of DPD. In verband met het sparen van het milieu, recyclen wij pakket verpakkingen zoveel mogelijk bij het verzenden.
Levering
Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van goedgekeurde betalingen ter bestelling aangeboden bij post.nl / DPD. U wordt per email bericht als het pakket verzonden wordt. Bezorging is in de regel de dag na verzending. De levering wordt overdag bij u aangeboden. Als u tijdens de levering niet thuis bent, kunt u bellen met Post.nl en een nieuwe tijd afspreken voor aflevering, bijvoorbeeld ’s avonds. Of u krijgt een schrijven met een tijd waarop het pakket opnieuw wordt aangeboden. Bent u bij de tweede aflevering niet thuis, krijgt u een melding van post.nl waar u uw pakket kunt afhalen. Ook bij DPD wordt de zending een tweede keer aangeboden of u ontvangt een bericht waarop vermeld staat waar u uw pakket kunt afhalen. Leveringen vinden uitsluitend plaats binnen Nederland/België. Voor leveringen buiten Nederland/België zijn de verzendkosten en levertijden op aanvraag. Uw bestelling zal worden bezorgd op het door u opgegeven adres bij het betalen.
Kleine zendingen, die niet te kwetsbaar zijn, verstuurt Het Elfenbos eventueel in een enveloppe.
Accepteer nooit beschadigde pakketten, Het Elfenbos kan dan geen garantie meer geven. Het Elfenbos is niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden of verlies en/of beschadiging door post.nl/ DPD als mede eventuele gevolgschade hierdoor.
Afhalen
U kunt uw bestelling ook afhalen aan de balie van ons verzendhuis te Barendrecht. U kunt contant afrekenen, er is geen pinfaciliteit. Natuurlijk kunt ook gewoon uw betaling voldoen met de geboden internetfaciliteiten. Helaas hebben wij geen showroom of winkel waar u de artikelen kunt bekijken.
U kunt uw bestelling direct de volgende dag komen afhalen. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 10.00-17.00 uur.
Het Elfenbos VOF
Achterzeedijk 57 – 40
2992 SB Barendrecht
Retourneren
Het Elfenbos doet er alles aan om u een kwalitatief en aantrekkelijk product te leveren. Bent u toch niet tevreden, dan kunt u het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Ruiling, vergoeding of terugname van artikelen kan daarna niet meer plaatsvinden. De producten dienen ongebruikt te blijven en in staat van aankoop te verkeren (originele, onbeschadigde verpakking). U dient ervoor te zorgen dat het artikel in de originele verpakking verpakt is bij retourzending. Voeg de pakbon of een notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.
Retouradres is:
Het Elfenbos
Achterzeedijk 57 – 40
2992 SB Barendrecht
Nederland
Zodra uw retour bij ons binnen is, ontvangt u hier een bevestigingsmail van. Na goedkeurig van de retour zal het bedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst worden gecrediteerd.
Een retourzendingen is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat u zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Ook betekent dit dat Het Elfenbos niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. U ontvangt van ons per mail bericht als uw retour bij ons is aangekomen.
Indien u een (deels) verkeerde bestelling heeft ontvangen zal Het Elfenbos zorg dragen voor het verzenden van de juiste bestelling.
Wettelijke garantie
Voor al de producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een boorgat zit op de verkeerde plek. Als er iets niet in orde is met het product wat u besteld hebt, neem dan contact met ons op via [email protected] of telefonisch met +31 (0)180 -557 315.
We overleggen dan hoe we zo snel mogelijk een passende oplossing voor het probleem kunnen bieden. Indien nodig, sturen we u een vervangend artikel of onderdeel toe.
Heb je een klacht over je aankoop?
Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan kun je een email sturen naar [email protected] Graag ontvangen we het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht en een foto. Binnen 3 werkdagen na ontvangst zullen wij telefonisch of per mail contact met je opnemen om te zoeken naar de best passende oplossing.